foto's Gerardusbedevaart 2022

Na 2 jaar onderbreking, vanwege de coronapandemie, mocht het eindelijk weer: de Gerardusbedevaart!

De Eucharistie ter ere van de heilige Gerardus Majella, die Jezus zuiver en met een gelovig incasseringsvermogen navolgde.

In deze liturgie was ook de pelgrimszegen van Barry Gepken, Monique de Haas en hun hond Maurice. Passend bij het Evangelie van deze dag gaan ook zij - lopend! - op naar Jeruzalem.

Aansluitend was de sacramentsprocessie door het processiepark en over het parochiekerkhof.

Talloze vrijwilligers waren vroeg in de benen om alles klaar te zetten! Dank voor ieders inzet.

Er is foto- en filmmateriaal van deze editie van de Gerardusbedevaart. Deze staan of het Facebookprofiel van de pastoor.

Foto's en filmmateriaal, gemaakt door Anton Lukassen, kunt u bekijken via deze link.

Foto's gemaakt door Heintje en Bennie Wolbers kunt u bekijken via deze link (het eerste deel van de foto's) én via deze link (het tweede deel van de foto's).